Sunday 22 October 2017

Fxknight Forex Trading


Dowiedz się Forex Trading w szkole Pipsology. Forex edukacji ma kluczowe znaczenie dla początkujących. My, FX-Men mocno uwierzyć w to. Właśnie dlatego przyszliśmy do nowej szkoły z Pipsologii Więcej lekcji, więcej treści i bardziej corny żartów zaspokoić swój głód na edukację forex. Szkoła Pipsologii ma na celu pomóc w zdobywaniu umiejętności, wiedzy i specjalnych umiejętności, aby stać się skutecznym przedsiębiorcą na rynku walutowym. Jeśli chcesz skakać prosto na lekcje i zacząć uczyć się, jak handlu forex, kliknij przycisk poniżej, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Szkole Pipsologii, przeczytaj dalej. Nasza definicja sukcesy przedsiębiorca ma zdolność do trzech rzeczy. Jeśli można powtarzać te trzy rzeczy, to jesteś na najlepszej drodze do bycia superstarem forex traderem Ale ostrzegamy cię, to nie jest cakewalk. Pamiętaj, kiedy byłeś tylko mały nastolatek weeny bopper uczęszczający do szkoły. Pozwól nam zabrać cię przez cały dżungli szkolnej, ale jesteśmy doi to FX-Men style. You ll rozpocząć naukę przez walcowanie do przedszkola z czekoladowego mleka i przekąski pack To gdzie dowiesz się podstawy rynku forex. Pip Diddy były super bielizna i skarpety model i teraz podstawowe specjalizuje się w analizie, poprowadzi Cię przez przedszkole, gdzie poznasz różne sposoby analizowania rynku walutowego. Jeśli zdasz się, będziesz dołączać do dużych chłopców i dziewcząt w szkole podstawowej, gdzie Big Pippin jest najfajniejszym kotem w ramach kursu walutowego. wszystko, co musisz wiedzieć o analizie technicznej Ale nie martw się, nadal mamy czas na ćwiczenie w klasie 1 Jeśli zdasz klasę 1, w przyszłym roku będziesz wchodził do stopnia 2 i tak dalej, aż do końca letniej szkoły. Wait Co to jest Let Letnia szkoła Letnia Szkoła Forex Gdzie ucz się handlu forex Zamiast algebra. To upewnij się, że jesteś w pełni przygotowany do szkoły średniej i trudne wyzwań, jakie napotykasz, dodaliśmy letnie zajęcia szkolne, aby przynajmniej ułatwić łatwość Twój transfer akademicki ng na datę promu, możemy Ci pomóc Tam nawet dr Pipslow wciąż poszukuje jednego A on ma 600 lat Szkoda, że ​​zapomniał, że jego bal już się wydarzył 583 lat temu, ale czujemy się źle, him. So shhhhhhhh Będzie nam trochę tajemnicą. Poza dramat randkowy, staraj się nie dostawać senioritis w klasie 12. Ponieważ nasza szkoła wyższa idzie do klasy 14 To właśnie Forex Gump były starszy profesor makroekonomiczny w Pipvard University, a teraz blogger wszystkich spraw związanych z ekonomią, lubi to. Jeśli dobrze zrobiłeś w szkole średniej i w szkole średniej, otrzymasz pełne stypendium do naszej uczelni Wszystkie wydatki są płatne. Wygraliśmy t nawet wymagają wypełnienia wszelkich wniosków lub pisania esejów jak chcemy rozdawać stypendia tak samo jak chcemy oddać urocze bunnies Cyclopipowi, aby je zjeść. Nasza szkoła tutaj w Szkole Pipsologii będzie śmiała próba objęcia wszystkich aspektów handlu forex. Nauczysz się jak zidentyfikować możliwości handlowe, jak czas na rynku aka inteligentne zgadywanie, a kiedy zarobić zyski lub zamknąć handel. Ale to jeszcze nie wszyscy ludzie Po więcej niż Forex Gump wyjaśnia sztuczki handlowe, przejdziesz do części szkoły Sophomore , gdzie dr Pipslow, starożytny i ceniony przedsiębiorca walut, podzieli się swoimi nuggets na wszystko, co musisz wiedzieć o psychologii trading. Once skończyć wszystkie kursy i już czujesz się jak jesteś ponownie supergiełdy handlowej, Forex Ninja nasza rezydentka szpiegowska i jeden z głównych handlowców będzie Cię trzymać na palcach i przypominać o zagrożeniach płynących z dżungli forex. Forex nie jest łatwe, ale z dużą ilością studiów i ciężkiej pracy możesz zostać dobrym handlowcem. Więc chwyć koc ochronny i ulubiony misia i niech s głową do Pre-School. School of Pipsology - Dowiedz się, jak Forex handlu za darmo. Andrei Knight Review Odwiedź stronę. I przyszedł do pro room w 2009 r. Miałem pomysł na handel i zrobiłam trochę na chwilę, ale potrzebowałem wskazówek i na pewno dostałem, że tutaj zawsze byłem zaskoczony, ile czasu i wysiłku BK wziął spojrzeć na osobiste problemy handlowe z jego klasą i za to, że zawsze będę naprawdę wdzięczny. Tradycja nigdy nie przyszła naturalnie do mnie, jednak okazało się, że moje umiejętności jako analityk wzrosły wykładniczo w moim czasie tutaj i zacząłem publikować analizę w walucie oglądając sekcję i dając podstawową argumentację za analizą techniczną BK przechodziła przez nich w klasie, a ja kontynuowałam pisanie i pisanie i stwierdziłam, że moja analiza wzrosła w ciągu dnia, podobnie jak moje umiejętności pisania poprzez zbliżanie się do klasy i zrozumienie powiązań między podstawami a podstawą technicznych. Jednego dnia BK zapytał, czy chciałabym, aby moja praca została opublikowana, czy byłem nad księżycem, a więc oczywiście powiedziałem: Tak. To był początek. Ciągle pisałem artykuły i nagle pojawiły się na e nagłówki International Business Times, a także rekomendowane raporty na temat streetu FX. Chciałem to podzielić z dwóch powodów. Po pierwsze chciałbym uznać, a Andrei jako facet, który dał mi pierwszy strzał, mój pierwszy krok w nowy świat Nigdy nie myślałam, że będę mógł dotknąć Ponieważ z powodu tej szansy i wiary, którą pokazał we mnie, teraz piszę do firm, czasopism branżowych i wydawnictw na całym świecie. Zaczęło się w fxKnight i pokoju pro. Chciałem, żebyś to wiedział, bo to że wszyscy pozwalacie sobie na wielkie marzenie, pozwalacie sobie na to, abyś zabrał się swoimi myślami, ponieważ świat jest tym, co robisz, zacząłem tutaj BK dał mi szansę, a ja biegłem z nią i nigdy nie patrzyłem wstecz. Drugim powodem jest to, że teraz opuszczam życie pisarskie na okazję, która nadarzyła się. Zaoferowano mi pracę jako menedżer, aby opiekować się pisarzami i redaktorami, a więc przez te wszystkie lata opuszczam jako analityka i pisarza To było a mazing pisania i dostarczania analizy i czekam na powrót od czasu do czasu i mówiąc hi i choć wielu z was nie słyszę o mnie często, zawsze mam oko i oglądać z przyjemnością nowych handlowców wykorzystujących ich umiejętności, jak przechodzą przez to samo proces, który zrobiłem. Andrei, dziękuję, że dałeś mi szansę, dziękuję za okazję, którą tu przyjechałem, aby zostać przedsiębiorcą, zostawiłem jako uznanym i opublikowanym pisarzem. Zadziwiłeś się do pracy i dziękuję Ci z dołu z mojego serca. Sandra, dziękuję za wszystko To była wspaniała przejażdżka i na pewno dostaliśmy tych numerów facebook i pracy z Tobą był zabawny i zachwycający. Jedzenie, dziękuję za całą zachętę przez lata człowiek, byłeś wielką aspiracją. Dziękuję wszystkim, którzy pozostawili jakieś komentarze na mojej analizie. życzę wszystkim szczęścia i jeśli cię zostawię z czymś w ogóle, to jest to sen senny. Nie tylko jesteś uprawniony, robisz świat wielką łaskę, inspirując innych do samotności e.2009-07-12 5Star Byłem w grupie FX Knights Pro przez około 3-4 tygodnie, a chociaż mogę szczerze powiedzieć, że BK jest najlepszym mentorem, którego miałem, nie zrobiłbym mu ani jego sprawiedliwości, chyba że Wytłumaczyłem szczegółowo dlaczego. Przede wszystkim po prostu byłam zdumiona poziomem obsługi klienta, który dostałam, nawet przed przystąpieniem do serwisu Przez około miesiąc wyślę wiadomość z FX Knight na temat swoich pro-usług i każdemu przesłuchałem odpowiedzi w bardzo krótki czas, a ich odpowiedzi były proste, do sedna sprawy i zawsze czułem, że naprawdę chcą odpowiedzieć na wszystko, co w ich mocy Wielu firmom mogło zabrać ze sobą książkę i zrobi to bardzo dobrze. jasne, kiedy dołączysz się do kultury i otwartości wszystkich innych handlowców w pokoju Każdy jest tak zachęcający i naprawdę chce, aby inni handlowcy dobrze zrobili Kiedy ktoś ma wspaniały dzień, każdy przyłącza się do gratulowania tej osoby i kiedy ludzie mają zły dzień , zachęca się do tego rzucisz swój wykres i BK przejdzie do handlu, aby zobaczyć, gdzie konkretny handlowiec może poprawić lub zrobić coś innego Pokój składa się z wielkich ludzi i sprawia, że ​​bardzo przyjemne środowisko, aby dowiedzieć się trading. Please nie myśl, że nauczysz się ten system w ciągu tygodnia i zacznij zarabiać Nie, gdzie BK twierdzi, że tak się stanie, i faktycznie zachęcamy do tego aby ludzie byli bardzo cierpliwi wobec siebie, ponieważ jest to zastosowanie systemów, które uczymy się w klasie Możesz przeczytać o jak jeździć samochodem i nauczyć się teorii szybko, ale aby wyjść na drogę zabierać praktykę i doświadczenie wraz z dobrym instruktorem, który podkreśla niebezpieczeństwa i przeszkody na drodze. BK ma zrozumienie rynków w taki sposób, że on rozumie rynki globalnej koncepcji i może połączyć kawałki gospodarki światowej, jak skomplikowana łamigłówka piła puzzle Jego metoda handlowa wykorzystuje dyskrecjonalną decyzję podejmowania taktyki, która włącza to i co Jeśli chodzi o podstawy lub analizę techniczną, możesz czuć się bardziej skorumpowana, możesz czuć się komfortowo przy użyciu elementów tego systemu. System składa się z wielu narzędzi i taktyk, aw klasie dowiadujemy się, jak używać każdego. Kiedy budujesz dom , możesz używać tylko młotka, potrzebujesz różnych narzędzi Dostajesz wszystkie narzędzia w dniu, w którym klasa się uczy, jak skutecznie ich użyć. Andrei to sukces, który chce, abyś był sukcesem, a on bierze indywidualny interes w osiągnięciu sukcesu Kiedy masz dobry dzień, nikt nie obchodzi to więcej niż BK Jego uczciwość i uczciwość jest wyższa od każdego innego handlowego instruktora, jaki miałem i nigdy nie czułem się bardziej w bezpiecznych rękach, nigdy nie czułem, że nie mogę zadać pytania lub że zajmuje zbyt wiele czasu, zawsze czułam się pewna, że ​​BK bierze osobistą troskę w moje transakcje i czuję się bardzo komfortowo dzieląc moje myśli. To najbardziej kocham, czy jak również mówić o filozofii i zrównoważyć nasze cele a życie Mamy świetnie się bawić w pokoju Pro i wszyscy są tak przyjaźni, że szybko przyłączasz się do żartów i biorą udział w dyskusjach Jednak nigdy nie wykraczamy poza to, co pomoże nam w naszym handlu, a wszystko omówione jest zbudowane wokół uczynienia z nas lepszych handlowców. Przed grupą pro, handlowałem rokiem i stale straciłem pipsy w tamtym czasie W czasach, kiedy byłem z grupą pro, zrobiłem cztery zawody, 3 zwyciężyło, a ja mam 50 pipsów Dla mnie to świetnie, jestem szczęśliwy, biorąc mój czas i uczę się czegoś nowego i znaczącego każdego dnia Są tacy, którzy odeszli od niczego po to, że robi ponad 500 pestek za tydzień To zależy od ciebie. Jeśli siedzisz tam myśląc że nie odniosłeś sukcesu zbyt długo, to nie masz nic do stracenia Cena jest niesamowita i doświadczenie, jakie otrzymujesz, jest lepsze niż siedzenie w klasie przez tydzień, próbując zanurzyć się jak najwięcej, wiem, zrobiłem Mam nadzieję, że nam to znajdziesz eful i czy przychodzisz i dołącz do pokoju pro, czy nie, mam nadzieję, że odnosi sukces, że jest mentalność naszej grupy.4-Hour Online Warsztaty Forex Secrets Trading Secrets Revealed. Professional Kierownik funduszu hedgingowego Andrei Knight ujawnia strategie Forex Traders. It Institutional nie tajne, że bankowcy przenieśli rynki I aby pokonać ich w swojej własnej grze, musisz być w stanie myśleć tak, jak robią - a także mieć dogłębne zrozumienie narzędzi i strategii, z których korzystają Kiedy można przewidzieć klucz poziomy, na których są obserwowane, będziesz gotowy, aby utrzymać się o krok naprzód. Dowiedz się, jak poczuć zaufanie, zamiast strachu, gdy spojrzysz na wykresy, jak osiągnąć konsekwentne wyniki, unikać wspólnych błędów handlowych i pozostać w Twoich transakcjach dłużej, aby zrealizować ich pełne Potencjalny Niezależnie od tego, czy rynki są tendencyjne, wahają się czy cofają się, dowiesz się, jak wykryć pozycje o niskim ryzyku, wysokie zapotrzebowanie, a także jak uniknąć fałszywych ruchów, które kuszą i pułapują tak wiele innych. menedżer funduszu i handlujący trener Andrei Knight, autor Forex Trading for a Living i założyciel tego intensywnego, czterogodzinnego warsztatu, który zrewolucjonizuje sposób podejścia na rynki. W tym warsztacie uczysz się. Lesson 1 Moving Averages Dowiedz się, jak to prosty wskaźnik może przyczynić się do zwiększenia przejrzystości transakcji i pomoże Ci zrozumieć duży obraz miejsca, w którym cena pochodzi z miejsca, gdzie jest najprawdopodobniej kierowana następna. Faktura Fibonacciego Fibonacci nie musi być trudne Dowiedz się prostego wzoru ABCD, który może być łatwo używany do skoki w handlu, długoterminowe pozycje trwające kilka miesięcy, a wszystko wokół. Punkty 3 Pivot Points w Lessonu Ulubionym sprzedawcą banków, wskaźnik ten pomaga określić najbardziej prawdopodobne poziomy zwrotu, ale tylko wtedy, gdy wiesz, jak skalibrować je poprawnie. Lesson 4 Patterns Świecznik Dowiedz się, jak przewidzieć, gdzie cena prawdopodobnie będzie szukać dalej, używając tylko 6 wzorów świecowych, jakie kiedykolwiek trzeba wiedzieć. Przebiegiem jest odmiana tych podstawowych 6.Lesson 5 Potwierdzanie za pomocą wskaźników Nie wszystkie wskaźniki działają we wszystkich sytuacjach Dowiedz się, jak uniknąć paraliżu analizy, wiedząc, które wskaźniki najlepiej sprawdzają się pod jakimi warunkami rynkowymi, a także jak sprawdzić, czy te warunki może się zmienić. Lesson 6 Znajdowanie Twojego wpisu Zrób to wszystko razem i dowiedz się, jak wykryć strategie dotyczące trzech różnych typów trendów, trendów i trendów przeciwnych, a także jak dostosować timing. Lesson 7 Ustawianie zatrzymań System inteligentnych zatrzymań pomoże Ci zaoszczędzić przystanki bez zwiększania ryzyka Zostanie wyświetlony sposób wyboru przystanków, które są odpowiednie dla każdej niepowtarzalnej sytuacji, a także jak zablokować zyski, gdy cena przemieszcza się na korzyść. Lekcja 8 Skalowanie Twoich pozycji Najlepszym systemem handlowym na świecie zawiedzie Cię, jeśli nie zastosujesz właściwego zarządzania pieniędzmi Weźmy pod uwagę, że nie dostrzegasz pozycji i poznaj zasady, które będą skalowane do dowolnego rozmiaru handlowego nie. i wiele innych. Jest to potężne warsztaty, w których Andrei wycofuje kurtynę i pokażesz, jak instytucjonalni handlowcy zbliżają się do rynków Forex. Nie jest to zawyżone seminarium, w którym musisz podróżować po całym kraju. To nie jest e - klasy, gdzie trzeba czekać tygodni, aby uzyskać odpowiedzi. To nie jest książka elektroniczna, gdzie informacje są pozostawione. Jest to warsztat online, w którym Andrei opowie to wszystko i odpowie na wszystkie Twoje pytania. Szczególne Bonusy. Próbowałem zamieść następującą recenzję na stronie przeglądu Darmowy Forex Trading Community Z Forex Sygnały I Broker Recenzje, ale nie został opublikowany z jakiegokolwiek powodu Dlatego właśnie publikuję tutaj Sędzia sam. W przypadku, gdy odnoszę się do tej witryny mam na myśli, jak napisałem mój przeglądu początkowo na tę witrynę. Teraz byłam trochę czasu, odkąd uczestniczyłem w pro room of Jednakże, od tego czasu zawsze czułam ten gniew we mnie, gdy myślę o tych samozwańczych ekspertów na tym rynku, którzy oszukują wyznawców przez zapewnienie ich servic muszę przyznać, że brałem udział tylko i nie w innych usługach edukacyjnych, ale jestem całkiem pewien, że w tej branży około 99 wychowawców sprzedaje głównie crap swoim klientom Więc moja opinia prawdopodobnie będzie podobna dla wielu innych wychowawców Niestety dla Andrei Knight lub Andrei Pehar lub co jest jego prawdziwym nazwiskiem, z którymi bierze udział w jego obsłudze. Moje tło. Zdobyte zapasy i opcje od 90 lat, ale bez koncepcji tylko uczucie uczucie Począwszy od poważnego obrotu od ponad roku, tj. Robi to w pełnym wymiarze To była podróż. Zrobiłem wszystkie błędy, które można zrobić na początku, w tym uwierzyć, że usługa edukacyjna by mnie nauczył, jak handlować. Dlatego przystąpiłem do pokoju pro przez kilka miesięcy. Kiedy to zobaczyłem ci faceci nie mają ani bardzo mało pojęcia, ja sam zacząłem kontynuować podróż. Zrobiłem sobie wiele książek i prób i błędów, siedząc nieskończone godziny przed ekranem i analizując metody. Niestety, nie ma Biblia o ut there Prawda o handlu jest rozproszona przez wiele książek, tym lepsi tylko o ponad 90 jest też crap w tej dziedzinie musisz umieścić kawałki układanki razem przez siebie To tak to działa. Jednak jestem teraz powyżej średniej rentowny handlowiec. B Główna krytyka dotycząca.1 Brak ujawnienia wskaźników skuteczności. Zareklamował, że przeszukuje testy swojej metodyki. Jeśli jednak poprosi go o konkretne wskaźniki wydajności swojego systemu, bije się wokół krzaka. Jedyna figura Słyszałem od niego kilka razy, że jego transakcje pracują około 75 razy, tzn. To jego szanse na wygraną. Ale dlaczego on koncentruje się tak dużo na wygraną. Co z czynnikiem zysku, średnią grą, średnią stratą, remisem itp. I na jakim instrumencie sprawdził swoją metodę W jakim okresie sprawdził swoją metodę Nie otrzymasz od niego odpowiedzi od tych ważnych wskazań, które chciałby pozostać niematerialnymi Dlaczego tak jest. Ta strategia komunikacji może go zepsuć? założyć, że skupia na wygraną, ponieważ łatwiej jest oszukać niewykształconych studentów z taką liczbą 52% wygranych nie brzmi dobrze, ale każdy profesjonalny handlowiec wie, że sama stawka wygrana jest bez znaczenia Może być bardzo myląca jak wiele bardzo dochodowych systemów lub Metody mają gorsze tempo wygrać niż 75. Fakt, że koncentruje się tylko na wygranych, daje wykształconym handlowcom poczucie, że jego usługi tylko oszukują ludzi. Ale w sprawach gorszych, w jednej z sesji, jego trener YR ujawnił przez przypadek, że nie można spodziewać się więcej niż 1 zwrotu w przeliczeniu na miesiąc metodologii bez podawania więcej informacji na temat ryzyka na czas handlu itd., aby uzyskać godzinę 1:00. Ta liczba jest na pewno realistyczna dla większości ludzi, którzy wchodzą w handel i handlową dowolną metodą umieścić to w perspektywie wraz z 75 stawki wygranej masz pomysł na inne metryki wydajności. Jednak otrzymanie tak mało podstawowych informacji o wydajności metody s powinno nikomu podejrzewać o obsługę.2 Metodę hindsight gy. His kompletna metodologia jest pożyteczna tylko do opisania tego, co się stało w tej chwili W perspektywie czasu potrafi bardzo dobrze wytłumaczyć działanie cenowe Tam, gdzie ludzie się oszukają Jednak jego metodologia jest prawie bezużyteczna, jeśli chodzi o zbywalne idee. oporu i linii Fibonacci na swoich wykresach, które później mogły zawsze mieć sens z działań cenowych, ponieważ niektóre z wielu linii zawsze pasują do akcji cenowej. Również kilka razy twierdził, że przewidywał to lub że rozwój cen w poprzednich sesjach, ale gdybyś uważnie słuchał, wiedziałeś, że nie zrobił tego tak, jak przedstawił to później To również pozostawiało złe poczucie jego metodologii lub sposobu na prezentację rzeczy. Kolejną rzeczą, która sprawia, że ​​każdy wykształcony przedsiębiorca podejrzewa, jest faktem że jego metodologia opiera się w dużej mierze na wskaźnikach. Uważa również za działanie cenowe i podkreśla, że ​​w jego obronie ważniejsza jest cena, niż wskaźniki, ale wciąż używa ADX, stochasti cs i MACD pokazują, że nie jest wielkim przedsiębiorcą Te wskaźniki są w tyle w naturze, po prostu opisują to, co się stało W tej chwili nie mają wartości predykcyjnej Większość dobrych przedsiębiorców nie używa wskaźników do handlu w ogóle, nie wszyscy polegają głównie na działaniach cenowych. Bardzo często spotykał się z kilkoma miesiącami, kiedy brałem udział w jego obsłudze. Często 15-30 minut, czasami sesje zostały całkowicie anulowane. Jak widać na tej stronie ze starszych opinii, problem ten Był tam też przedtem.4 Nadwagę pozytywnego myślenia mumbo jumbo. Jego pozytywne sesje wizualizacji myślenia mogą być zupełnie niebezpieczne dla niektórych słabszych osobowości, które wierzę także w pozytywne myślenie i wizualizację, ale tylko w pewnym stopniu musisz mieć dobre poczucie rzeczywistości Niektóre słabsze osoby mogą naprawdę być w kłopotach, jeśli wierzą za dużo w tym materiale i polegać na tym Tylko dać głupi przykład tego, co chce, aby jego uczeń wierzył W jednym z na sesjach dał przykład siły wizualizacji, mówiąc, że jeden z jego pracowników lub współpracowników na tej stronie wyobrażał sobie, aby w sobotę po południu w ruchliwym centrum handlowym był bezpłatny parking, czegoś, czego nigdy nie dostrzegał i bingo ma jeden to tylko jeden zabawny przykład, który przychodzi mi do głowy, ale rozumiesz mój punkt. C dalsze negatywne aspekty, które dodają złego smaku.1 silny fokus na FX. Jest to nazwa jego usługi sugeruje, koncentruje się bardzo Problem z FX jest, że jest obecnie bardzo popularny wśród handlowców detalicznych, ale to nie jest najbardziej profesjonalny handel handlowy Ten ostatni handlu głównie zapasów lub indeksu i innych futures, a nie spot FX Więc każda firma, która koncentruje się na FX, jest podejrzana, że ​​jest bardziej zainteresowana marketingiem swoich usług, aby szybko zarobić pierwsze w porównaniu do być naprawdę autentycznie zainteresowani w zapewnieniu doskonałego wykształcenia po pierwsze, oprócz dobrego marketingu i zarabiania dobrego zysku, oczywiście muszę wspomnieć, że czasem analizuje również inne instrumenty niż FX, takie jak indeks Dow Jones, złoto itp. Ale jak mówiłem, jego skupienie się na FX, pośrednicy, z którymi współpracuje to maklerzy detaliczni i platforma, z którą pracuje, to szatańska platforma handlowa MetaTrader. To ogranicza jego uczniów od samego początku, ponieważ nie dostrzegają tego, co jeszcze jest dostępne na rynku io wiele wyższej wartości. Dając wrażenie, że są profesjonalistami. mówi, że jest menadżerem funduszy Ja też jestem zarządzana własnymi funduszami, a także przyjaciółmi i członkami rodziny lol. Dlaczego nie publikuje jego nazwy funduszy, aby wszyscy mogli sprawdzić wydajność swojego funduszu z neutralnego źródła? , Jestem pewna, że ​​wymyśli dobre wyjaśnienie, dlaczego nie może tego zrobić. Kolejny kolega YR był pierwotnie przedstawiany jako profesjonalny przedsiębiorca, ale później dowiesz się, że nadal ma normalną codzienną robotę i nie żyje z handlu, który jest o kay, ale wtedy nie odczuwam wrażenia, że ​​jest profesjonalnym handlowcem, który już żyje wszystkim marzycielskim studentem, tj. pełnoetatowym handlowcem zdolnym do zarabiania na życie tylko przez handel3. Dostarczenie fałszywych lub niezweryfikowanych informacji. Repeatedly on fun osób używających pasów Bollingera do obrotu. Oświadczył, że John Bollinger AK I spotkał się z nim wynalazł paski Bollingera dla opcji handlu tylko jako zmienność jest ważna dla cen opcji, a nie dla analizy technicznej w ogóle Wskaźnik techniczny, powiedział, powinien nie może być skierowany z jego zamierzonego przeznaczenia Cóż, niestety dla niego Bollinger musiał być pijany, gdy rozmawiał z Andrei Co najmniej w swojej książce Bollinger na zespole Bollingera opisuje on w dużym stopniu, w jaki sposób bandy Bollingera mogą być użyte na jakimkolwiek instrumencie finansowym jako wskaźnik techniczny, o którym nie mówił o wszystkich możliwościach Tylko wtedy, gdy zaczął myśleć o zmienności i jej implikacjach, kiedy pracował w obszarze opcji w latach osiemdziesiątych, a potem h e zastosował je do analizy technicznej w ogóle. Przed podjęciem takiego oświadczenia przynajmniej należy poświęcić trochę czasu, aby przeczytać główną książkę dostępną na ten temat. Takie zachowanie pozostawia złe ogólne wrażenie na temat kompetencji osoby, która twierdzi, że jest eksperci. D. Pozytywne aspekty. Zamówienia psychologiczne z dr Marty były pomocne To były raz w tygodniu 2 sesje w jednym dniu, ale z taką samą zawartością Ale dostałeś te informacje i więcej w książkach Bretta Steenbargera i Marka Douglasa jako well. Don nie dajcie się zwieść pozytywnym opiniom na tej stronie Nie są to profesjonalni handlarze, ale od studentów, którzy używali tej usługi przez kilka miesięcy Tylko wiele z nich prowadzi handel na demo i tych, którzy prowadzą handel na żywo, wątpię, że większość z nich jest konsekwentnie zysku na wszystkich Ponadto co najmniej jeden z nich znajduje się w liście płacowym tyle, ile powinieneś dać te pozytywne recenzje. Andrei Knight Pehar zapytał swoich uczniów również kilka razy w ciągu kilku tygodni, aby opublikować swoje posi tive opinii na takich witrynach, jak ten, który jest uzasadniony On jest doskonałym marketingu i prezentera, ale poważnie wątpię, że jest dobrym handlowcem. Nie mówię, że newbie przedsiębiorca niczego nie nauczy się w pokoju pro, ale należy zmniejszyć spodziewa się wielu swoich oczekiwań i nie oczekuje, że uczyni cię wielkim przedsiębiorcą, ponieważ on sam nie jest jednym. Oczywiście, nie mam na to żadnego dowodu, ale fakty powyżej pozostawiają za sobą bardzo złe uczucie. Teraz co powinno newbie trader nie spróbuj innego wychowawcy Nie, jak już stwierdziłem w swoich wstępnych uwagach, jestem pewna, że ​​tam jest tylko bardzo niewiele pomocnych wychowawców tam - jeśli jakieś niestety nie ma ogólnie zbyt wiele przydatnych informacji tam na aspirujących handlowców Trading bardzo dużo robota zrób to sam To tak działa, niestety Nikt, kto jest wielkim przedsiębiorcą, rozpoczyna edukację, aby uczyć innych za 200 dolarów lub dowolnej kwoty na miesiące takiego handlarza. jest bardzo popularny w serwisie Twitter i Facebook. Jest podobny do 194 osób na Facebooku, ma 9227 obserwatorów Twittera i ma 4 udziały w Google. Więcej jego strony na facebooku zawiera 2304 likes. This raport CoolSocial został zaktualizowany w dniu 4 marca 2017 roku, chcesz. zdobył 98 wyników Społecznego Wpływu Społecznego Ocena Wpływu Mediów Społecznych jest miarą tego, jaka witryna jest popularna w sieciach społecznościowych 5 5 0 Stars przez Zespół Społecznościowy. Gratulacje, uzyskał bardzo dobry wynik Społecznego Mediów Pokaż Udostępnij ten kod HTML w swojej witrynie . Adres URL znalezionej strony konta Twitter Opis konta Twitter opisuje witrynę internetową i jej usługi dla kontrahentów społeczności społecznościowych link do konta Twitter można znaleźć na stronie głównej lub w pliku Data utworzenia kont Twittera Całkowita liczba obserwatorów To mierzyć jak duża jest publiczność w mediach społecznościowych Gdzie znajduje się witryna lub jej webmaster Całkowita liczba osób, które dodały to konto Twitter do swoich list Całkowita liczba tweetów To mierzyć, jak wiele stron internetowych porozmawia z jej social media audience. Things zrobić, aby zoptymalizować Social Media Impact. Be pewność, że media społecznościowe są dobrze widoczne na Twojej stronie, możesz skorzystać z naszego widgetu. Incorage użytkowników w wyrażaniu swojej opinii w social media.

No comments:

Post a Comment